תנאי קניה דרך האתר

ראשי >תקנון
תקנון החנות

1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת .
 
רכישת מוצרים
באתר מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "ביצוע הזמנה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ויבחר את צורת התשלום ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העסקה ובדיקה שהמוצר קיים במלאי תוך 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.  
במידה והתברר כי מכל סיבה שהיא מוצר שהלקוח הזמין באתר לא היה ניתן לספק או שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תעדכן את הלקוח, תבטל את הזמנתו והלקוח לא יחויב בכרטיס האשראי. 
במידה וצורת התשלום שנבחרה היא תשלום טלפוני, יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.

 החלפת מוצר
1. החלפת מוצר באמצעות חשבונית תוך 30 ימים בלבד. הלקוח ישלח את המוצר שירצה להחליף אל הכתובת של העסק על חשבונו, ורק אחרי קבלת המוצר על ידי החנות ייבדק שהוא תקין ולא משומש או לא נגרם לו נזק כלשהו יישלח ללקוח מוצר אחר.
    קיימות 2 דרכים להחזרת המוצר לצורך החלפתו:
  • בדואר רשום לכתובת: יפו 58, ירושלים וברגע שזה מתקבל אצלנו נשלח לכם את המוצר שרציתם בעלות חיוב המשלוח על סך 29.90 ₪
  • הגעה עצמאית לחנות לכתובת: יפו 58, ירושלים (בסניף זה בלבד ניתן לבצע את ההחלפה)
     
2. החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה. אם הלקוח יבחר להחליף במוצר יותר יקר הוא יחויב על ההפרש. את ההפרש במחיר הוא ישלם מראש טרם שליחת המוצר החדש באמצעות חיוב טלפוני מול החנות ובאישור הלקוח.
    
החזרת מוצר וקבלת החזר כספי
1.  הלקוח ישלח או יביא את המוצר שירצה להחזיר אל הכתובת של העסק תוך 14 ימים מיום הרכישה באחת מהדרכים הבאות:
  • בדואר רשום לכתובת: יפו 58, ירושלים
  • הגעה עצמאית לחנות לכתובת: יפו 58, ירושלים (בסניף זה בלבד ניתן לבצע את ההחזר הכספי)
     
2. אחרי קבלת המוצר בחנות ייבדק שהוא תקין ולא משומש או לא נגרם לו נזק כלשהו.
3. החזר כספי (זיכוי עסקה) יינתן תוך 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר שהוחזר לעסק.
4. הזיכוי הכספי יינתן באותם תנאים של החיוב.
5. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבניהם וזאת בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
6.  הזיכוי יהיה בניכוי עלויות משלוח אם היו.
  הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
 
ביטול הזמנה
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוקhttp://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
2.  ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום רכישת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
3. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובה לחזרת המוצר אל החנות עצמה על חשבונו הפרטי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו לא משומש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
6. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
  • נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
  • במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  • המוצר נמצא פגום.
  • המוצר אזל מהמלאי.
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
     *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
 
 אספקת המוצרים
1. החנות תדאג למסור את המוצר שהוזמן באתר לשליחה תוך שלושה ימי עסקים לכל היותר לאחר אישור של חברת האשראי על העסקה  או בעסקה טלפונית- לאחר חיוב העסקה הטלפונית.
2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים שהם לא בשליטתם. איחורים באספקה הם באחריות חברת המשלוחים.
3.  זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

משלוח
1. המשלוח יתבצע באמצעות חברת שילוח
2. החבילה תישלח תוך שלושה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
3. לרוב זמן הגעת החבילה הוא כ- 3 ימי עסקים מיום מסירתה לשליח אך יש לקחת בחשבון שלפעמים יהיו עיכובים שלא בשליטתנו. עיכובים כאלה אם יהיו הם לא באחריותנו.
4. במשלוח עד הבית החבילה תישלח לכתובת שסיפק הלקוח.
5. במידה והלקוח יבחר במשלוח בעגלת הקניות- עלות המשלוח תתווסף למחיר המוצר.
6. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
7. עלות משלוח עד הבית היא על סך 29.90 ₪.
 
אחריות
1. האחריות על המוצרים תינתן ע"י הייבואן או היצרן.
2. האחריות תינתן על פגם בתהליך הייצור או פגם בחומר.

3. האחריות לא תחול במקרים הבאים:
    3.1 נעשה שימוש במוצר שאינו תואם את ייעודו המקורי כמו לשחק כדורגל בנעל אופנה.
    3.2 המוצר נפגם בזדון או עקב גורם חיצוני בעת השימוש.
    3.3 שפשופים, שריטות, קילופים או קרעים הנובעים מבלאי או משחיקה.
    3.4 הנעל עברה ניקוי באמצעות שטיפה במים, השרייה בסבון, במכונת כביסה או ביד.
    3.5 הבגד כובס לא לפי הוראות היצרן (אם זה מוצר ביגוד).
    3.6  בלאי, שחיקה, ריח ואי נוחות לאחר השימוש במוצר אינם נחשבים לפגמים בייצור ואינם באחריות.
    3.7 נזק שנגרם כתוצאה משימוש רשלני או לא תקין.
4. האחריות על המוצר הינה 3 חודשים ותינתן עם הצגת חשבונית קנייה בלבד.
5. האחריות על המוצר תינתן בחנות הפיזית (יפו 58, ירושלים)
6. החנות מתחייבת לשלוח את המוצר לבדיקה שבמסגרת האחריות אצל הייבואן או הייצרן ולתקנו תוך 14 ימי עבודה במקרה של פגם בחומר או בתהליך הייצור ובכפוף לשימוש סביר במוצר.
7. אחרי סיום הטיפול הלקוח יבחר אם יאסוף את המוצר מהחנות בעצמו או ייבקש לשלוח את המוצר אליו במשלוח בעלות 29.90 ₪ על חשבונו.

שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:
טלפון: : 02-9955001
פקס: 02-6249913
דוא"ל: hodsneakers@gmail.com

 כללי
1.  התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות. ייתכנו הבדלים ברמת הצבע בין התמונה למוצר בפועל, ההבדלים נובעים מרמת תיאורה, סוגי מסך שונים וכולה..
2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .
3. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
4.  אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
 
תקנון החנות

1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת .
 
רכישת מוצרים
באתר מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "ביצוע הזמנה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ויבחר את צורת התשלום ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העסקה ובדיקה שהמוצר קיים במלאי תוך 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.  
במידה והתברר כי מכל סיבה שהיא מוצר שהלקוח הזמין באתר לא היה ניתן לספק או שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תעדכן את הלקוח, תבטל את הזמנתו והלקוח לא יחויב בכרטיס האשראי. 
במידה וצורת התשלום שנבחרה היא תשלום טלפוני, יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.

 החלפת מוצר
1. החלפת מוצר באמצעות חשבונית תוך 30 ימים בלבד. הלקוח ישלח את המוצר שירצה להחליף אל הכתובת של העסק על חשבונו, ורק אחרי קבלת המוצר על ידי החנות ייבדק שהוא תקין ולא משומש או לא נגרם לו נזק כלשהו יישלח ללקוח מוצר אחר.
    קיימות 2 דרכים להחזרת המוצר לצורך החלפתו:
  • בדואר רשום לכתובת: יפו 58, ירושלים וברגע שזה מתקבל אצלנו נשלח לכם את המוצר שרציתם בעלות חיוב המשלוח על סך 29.90 ₪
  • הגעה עצמאית לחנות לכתובת: יפו 58, ירושלים (בסניף זה בלבד ניתן לבצע את ההחלפה)
     
2. החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה. אם הלקוח יבחר להחליף במוצר יותר יקר הוא יחויב על ההפרש. את ההפרש במחיר הוא ישלם מראש טרם שליחת המוצר החדש באמצעות חיוב טלפוני מול החנות ובאישור הלקוח.
    
החזרת מוצר וקבלת החזר כספי
1.  הלקוח ישלח או יביא את המוצר שירצה להחזיר אל הכתובת של העסק תוך 14 ימים מיום הרכישה באחת מהדרכים הבאות:
  • בדואר רשום לכתובת: יפו 58, ירושלים
  • הגעה עצמאית לחנות לכתובת: יפו 58, ירושלים (בסניף זה בלבד ניתן לבצע את ההחזר הכספי)
     
2. אחרי קבלת המוצר בחנות ייבדק שהוא תקין ולא משומש או לא נגרם לו נזק כלשהו.
3. החזר כספי (זיכוי עסקה) יינתן תוך 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר שהוחזר לעסק.
4. הזיכוי הכספי יינתן באותם תנאים של החיוב.
5. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבניהם וזאת בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
6.  הזיכוי יהיה בניכוי עלויות משלוח אם היו.
  הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
 
ביטול הזמנה
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוקhttp://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
2.  ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום רכישת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.
3. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובה לחזרת המוצר אל החנות עצמה על חשבונו הפרטי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו לא משומש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
6. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
  • נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
  • במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  • המוצר נמצא פגום.
  • המוצר אזל מהמלאי.
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
     *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
 
 אספקת המוצרים
1. החנות תדאג למסור את המוצר שהוזמן באתר לשליחה תוך שלושה ימי עסקים לכל היותר לאחר אישור של חברת האשראי על העסקה  או בעסקה טלפונית- לאחר חיוב העסקה הטלפונית.
2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים שהם לא בשליטתם. איחורים באספקה הם באחריות חברת המשלוחים.
3.  זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

משלוח
1. המשלוח יתבצע באמצעות חברת שילוח
2. החבילה תישלח תוך שלושה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
3. לרוב זמן הגעת החבילה הוא כ- 3 ימי עסקים מיום מסירתה לשליח אך יש לקחת בחשבון שלפעמים יהיו עיכובים שלא בשליטתנו. עיכובים כאלה אם יהיו הם לא באחריותנו.
4. במשלוח עד הבית החבילה תישלח לכתובת שסיפק הלקוח.
5. במידה והלקוח יבחר במשלוח בעגלת הקניות- עלות המשלוח תתווסף למחיר המוצר.
6. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
7. עלות משלוח עד הבית היא על סך 29.90 ₪.
 
אחריות
1. האחריות על המוצרים תינתן ע"י הייבואן או היצרן.
2. האחריות תינתן על פגם בתהליך הייצור או פגם בחומר.

3. האחריות לא תחול במקרים הבאים:
    3.1 נעשה שימוש במוצר שאינו תואם את ייעודו המקורי כמו לשחק כדורגל בנעל אופנה.
    3.2 המוצר נפגם בזדון או עקב גורם חיצוני בעת השימוש.
    3.3 שפשופים, שריטות, קילופים או קרעים הנובעים מבלאי או משחיקה.
    3.4 הנעל עברה ניקוי באמצעות שטיפה במים, השרייה בסבון, במכונת כביסה או ביד.
    3.5 הבגד כובס לא לפי הוראות היצרן (אם זה מוצר ביגוד).
    3.6  בלאי, שחיקה, ריח ואי נוחות לאחר השימוש במוצר אינם נחשבים לפגמים בייצור ואינם באחריות.
    3.7 נזק שנגרם כתוצאה משימוש רשלני או לא תקין.
4. האחריות על המוצר הינה 3 חודשים ותינתן עם הצגת חשבונית קנייה בלבד.
5. האחריות על המוצר תינתן בחנות הפיזית (יפו 58, ירושלים)
6. החנות מתחייבת לשלוח את המוצר לבדיקה שבמסגרת האחריות אצל הייבואן או הייצרן ולתקנו תוך 14 ימי עבודה במקרה של פגם בחומר או בתהליך הייצור ובכפוף לשימוש סביר במוצר.
7. אחרי סיום הטיפול הלקוח יבחר אם יאסוף את המוצר מהחנות בעצמו או ייבקש לשלוח את המוצר אליו במשלוח בעלות 29.90 ₪ על חשבונו.

שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:
טלפון: : 02-9955001
פקס: 02-6249913
דוא"ל: hodsneakers@gmail.com

 כללי
1.  התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות. ייתכנו הבדלים ברמת הצבע בין התמונה למוצר בפועל, ההבדלים נובעים מרמת תיאורה, סוגי מסך שונים וכולה..
2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .
3. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
4.  אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
 

Instagram